Obchodní podmínky
- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ Kupující do elektronického nákupního košíku Webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží - („Objednávka“).
3.4
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na příslušné tlačítko. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.5
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Nepotvrdí-li kupující svou objednávku v návaznosti na žádost prodávajícího bez zbytečného odkladu, je prodávající zejména v případě, přesahuje-li hodnota dané objednávky 100.000,- Kč, oprávněn objednávku stornovat. V tomto případě nedojde k uzavření kupní smlouvy.
3.6
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká odesláním potvrzení o objednávce, jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.7
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
3.8
Má-li prodávající zboží zaslat na adresu kupujícího, odevzdá zboží prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci. Předáním zboží dopravci dle předchozího odstavce dochází k přechodu nebezpečí škody na zboží na kupujícího. V případě osobního odběru zboží přechází nebezpečí škody na zboží jeho převzetím kupujícím, případně umožněním kupujícímu se zbožím nakládat.
3.9
Prodávající odevzdá kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení. Není-li ujednáno, jak má být zboží zabaleno, zabalí prodávající zboží podle zvyklostí; nejsou-li, pak způsobem potřebným pro uchování zboží a její ochranu. Stejným způsobem opatří prodávající zboží pro přepravu.
Cena zboží a platební podmínky
4.1
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese: Ústecká 1945/10, 405 02, Děčín (zdarma)
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce ( 35 Kč)
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2700394900/2010 vedený u společnosti FIO banka, a.s, (zdarma)
- bezhotovostně platební kartou (zdarma)
4.2
Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3
Pokud není domluveno jinak, zboží kupujícímu na území České republiky doručí smluvní dopravce (Česká pošta, PPL).
Česká pošta:
- balík do ruky - Dodání zásilky obvykle 1-2 pracovní dny od předání zásilky dopravci. Lze využít jen pro dodání na adresy v rámci ČR. Pokud Vás balík nezastihne na dodací adrese, zůstává po dobu 7 dní na poště. (110 Kč)
- balík na poštu - Dodání zásilky obvykle 1-2 pracovní dny od předání zásilky dopravci. Lze využít jen pro dodání na adresy v rámci ČR. (90 Kč)
- balík poštou na Slovensko - Dodání zásilky obvykle do 3 pracovních dnů od předání zásilky dopravci. Lze využít jen pro dodání na adresy v rámci SK. ( 300 vč. DPH )
Výdejní místo:
- zásilkovna - Zboží Vám bude doručeno na pobočku Zásilkovny (adresa Zásilkovny dle Vašeho výběru). Zásilky pouze do 5 kg. K vyzvednutí budete vyzváni pomocí SMS a e-mailu. ( 89 Kč vč. DPH).
Kurýrní služba:
- PPL - Doručení na adresu Vašeho bydliště. ( 119 Kč vč. DPH)
Kamenný obchod:
- osobní odběr - Zboží bude rezervováno na adrese provozovny 7 dní. (zdarma)
4.4
Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.5
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do sedmi (7) dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, není-li v příslušné kupní smlouvě a nebo na příslušné zálohové faktuře uvedeno jinak.
4.6
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.7
Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího, v postupu dle článku 3.6. těchto obchodních podmínek, nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.8
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad/fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny za zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
4.9
Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Odstoupení od kupní smlouvy
5.1
V souladu s ustanovením § 2001 Občanského zákoníku se strany dohodly, že od kupní smlouvy je možné odstoupit. Poruší-li strana kupní smlouvu podstatným způsobem, může druhá strana bez zbytečného odkladu od kupní smlouvy odstoupit.
5.2
Nad rámec uvedeného je kupující oprávněn ve lhůtě čtrnácti (14) dnů od uzavření kupní smlouvy požádat prodávajícího o storno své objednávky a ukončení kupní smlouvy i bez uvedení důvodu. Na storno objednávky v tomto případě kupující nemá nárok. Pokud ze strany prodávajícího dojde k vyhovění žádosti, kupní smlouva zaniká odesláním potvrzení storna objednávky ze strany prodávajícího kupujícímu. Vzniknou-li prodávajícímu v souvislosti se stornováním objednávky jakékoli náklady, je kupující povinen je nahradit.
5.3
V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4
V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. V případě odstoupení od kupní smlouvy prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek nebo jakékoli jiné zvýhodnění či bonus, je kupující povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek nebo jiné poskytnuté zvýhodnění či bonus.
5.5
Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je dostupný na webové stránce www.popservis.cz v sekci www.popservis.cz/obchodni-podminky/t-10.
Přeprava a dodání zboží
6.1
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.3
Je-li kupující v prodlení s převzetím zboží, prodávající kupujícího upozorňuje, že je oprávněn, poté co kupujícímu e-mailem poskytne přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem po jejím uplynutí prodat. Náklady na uskladnění, na opětovný prodej a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodávající oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje. V případě, že kupující uhradil kupní cenu, bude výtěžek z prodeje, po započtení nákladů prodávajícího dle předchozí věty, prodávajícím poukázán kupujícímu na bankovní účet, z něhož byla uhrazena kupní cena.
6.4
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího ve smyslu ustanovení § 2123 občanského zákoníku okamžikem, kdy prodávající předá zboží dopravci.
6.6
Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
Práva z vadného plnění
7.1
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů
7.3
Ustanovení uvedená v čl. 7.2. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu a vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4
Důvodem k uplatnění práv z vadného plnění (k reklamaci) není rozpor mezi vlastnostmi doručeného zboží a ujednáními kupní smlouvy, jde-li o rozpor co do hodnoty, rozměrů, hmotnosti a/nebo srážlivosti zboží nepřesahující 5 % hodnoty dle kupní smlouvy, nebo jde-li o odchylku v barvě nebo zapouštění barvy nepřesahující 2 stupně na stupnici šedi oproti hodnotě dle kupní smlouvy, nebo jde-li o odchylku v poměru vláken u směsných produktů nepřesahující 3 % oproti hodnotě dle kupní smlouvy.
7.5
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době šesti (6) měsíců od převzetí, a to za předpokladu dodržení obvyklého způsobu užívání předmětného zboží, případně obvyklých skladovacích podmínek.
7.6
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží.
7.7
Prodávající reklamaci, včetně případného odstranění vady, vyřídí vždy bez zbytečného odkladu, zpravidla do třiceti (30) pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace. Tato lhůta se může měnit zejména v návaznosti na druh reklamovaného zboží či dobu nezbytnou k odbornému posouzení vady.
7.8
Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky.
7.9
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
Další práva a povinnosti smluvních stran
8.1
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
8.4
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.5
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě vydaného oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.6
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Ochrana osobních údajů
9.1
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě, pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího případně pro další účely plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu - viz dokument Ochrana-osobnich-udaju.
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
10.1
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Doručování
11.1
Kupujícímu jsou faktury či jakékoli jiné dokumenty doručovány na elektronickou adresu kupujícího.
Závěrečná ustanovení
12.1
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že se kupní smlouva a vztah mezi prodávajícím a kupujícím touto kupní smlouvou založený, bez ohledu na jazyk kupní smlouvy a obchodních podmínek, v celém rozsahu řídí právem České republiky.
12.2
Odchylná ujednání uvedená v kupní smlouvě mají přednost před zněním těchto obchodních podmínek.
12.3
Informace o ochraně osobních údajů kupujícího, je-li Kupující fyzickou osobou, jsou obsaženy v dokumentu „Ochrana osobních údajů“, který je dostupný na webové stránce v sekci https://www.popservis.cz/gdpr/t-13
12.4
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.V případě, že kupní smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím odkazuje na obchodní podmínky kupujícího, uplatní se bez výjimky tyto obchodní podmínky.
12.5
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
12.6
Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.7
Kontaktní údaje prodávajícího:
- adresa pro doručování: Ústecká 1945/10, 405 02, Děčín
- adresa elektronické pošty: david.krivsky@popservis.cz (jednatel) / obchod@popservis.cz
- telefon: +420 605 271 046 - vedoucí obchodu Petra Tůmová
12.8
Kupující byl na skutečnost vázanosti těmito obchodními podmínkami dostatečným způsobem upozorněn před odesláním své objednávky a uzavřením kupní smlouvy stvrdil, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené kupní smlouvy.
12.9
Tyto obchodní podmínky jsou účinné ode dne 1.4.2021.
Formuláře:
/files/Reklamační+formulář.docx